Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 25.10.10 07:00 |
| Koniec: | 25.10.10 12:00 |
| Opis: | Rycerz, łucznicy, tech 0/1 monety. Ograniczony zasięg szlachcica. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 24.10.10 12:00 |
| Koniec: | 24.10.10 19:00 |
| Opis: | SZlachcic nie zdobywa wiosek. 5 osób na plemię. tech 0/1. 2 minuty ochrony początkowej. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50pkt |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 23.10.10 23:00 |
| Koniec: | 24.10.10 05:00 |
| Opis: | Wioska startowa 0, Reguła zagrody 200, Technologie 0/3, plemię dwuosobowe. Zablokowana możliwość wspierania wojskiem i surowcami osób poza plemieniem, paczki surowców. Alternatywny sen. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | gracze plemienia top 1- 40 pkt. Warunek obydwaj w top 5 |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 23.10.10 09:00 |
| Koniec: | 23.10.10 19:00 |
| Opis: | 10 graczy na plemię. rycerz, łucznicy, tech 0/1, monety, "fake limit" 2%, wioska startowa 0. Reguła zagrody 860. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 18.10.10 17:00 |
| Koniec: | 22.10.10 19:00 |
| Opis: | 2 graczy na plemię. monety, rycerz, łucznicy. Tech 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Max zasięg szlachty 5. Obowiązkowy sen co 24h na długość od 3 do 8h. Sen musi być zgłoszony co najmniej 60 minut wcześniej. Wioska startowa 0. 30 minut ochrony początkowej. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1- 100 pkt. Top 1 agresorów- 100 pkt. |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.10.10 09:06 |
| Koniec: | 17.10.10 21:06 |
| Opis: | Technologia 0/1 Rycerz, monety, Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen co najmniej 1h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.10.10 18:00 |
| Koniec: | 16.10.10 23:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 700. Wioska startowa 3. 5 graczy na plemię. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.10.10 08:00 |
| Koniec: | 16.10.10 16:00 |
| Opis: | 15 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Paczki surowców. Zasięg szlachcica 8. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 15.10.10 22:00 |
| Koniec: | 16.10.10 03:00 |
| Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. 2 osoby na plemię. rycerz, łucznicy, monety. tech 0/1. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Alternatywny sen. |
| Limit graczy: | 75 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 15.10.10 16:00 |
| Koniec: | 15.10.10 20:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 250. 5 graczy na plemię. Rycerz, łucznicy. tech 0/1. monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .