Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1799] >1801< [1803] ... [1867]

#770 SP

Start: 17.10.10 09:06
Koniec: 17.10.10 21:06
Opis: Technologia 0/1 Rycerz, monety, Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen co najmniej 1h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#769 CAT

Start: 16.10.10 18:00
Koniec: 16.10.10 23:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 700. Wioska startowa 3. 5 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#768 SP

Start: 16.10.10 08:00
Koniec: 16.10.10 16:00
Opis: 15 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Paczki surowców. Zasięg szlachcica 8.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#766 SP

Start: 15.10.10 22:00
Koniec: 16.10.10 03:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. 2 osoby na plemię. rycerz, łucznicy, monety. tech 0/1. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Alternatywny sen.
Limit graczy: 75
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#765 BASH

Start: 15.10.10 16:00
Koniec: 15.10.10 20:00
Opis: Reguła zagrody 250. 5 graczy na plemię. Rycerz, łucznicy. tech 0/1. monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#764 SP

Start: 12.10.10 10:00
Koniec: 14.10.10 23:00
Opis: Dwóch graczy na plemię. Rycerz. Monety, tech 0/1. Max. 12h bez snu. Czas snu 3-6h
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100
Prędkość 320
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#763 SP

Start: 11.10.10 21:00
Koniec: 12.10.10 04:00
Opis: Ochrona początkowa 45m. Reguła zagrody: 200. TEch 0/1. Rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. 3 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Alternatywny sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 agresorów pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#762 SP

Start: 11.10.10 08:00
Koniec: 11.10.10 16:00
Opis: Sen co najmniej 1h. Szlachcic nie przejmuje wiosek. 1 osoba na plemię. Tech 0/3. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#761 No rules

Start: 10.10.10 10:00
Koniec: 10.10.10 20:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. Liczba graczy na plemię:3. Rycerz, łucznicy. Tech 0/3 Paczki surowców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt. top 1 agresorów 50 pkt.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#759 Wszystkiego najlepszego M. :)

Start: 09.10.10 19:00
Koniec: 09.10.10 23:55
Opis: Pełna współpraca tylko między plemieniem. Brak rycerza i łuczników. TEch 0/1. Monety. 12 osób na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)