Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1800] >1802< [1804] ... [1867]

#758 SP

Start: 09.10.10 09:00
Koniec: 09.10.10 17:00
Opis: rycerz, łucznicy, tech 0/3. 7 graczy na plemię, brak wolnego przesyłu surowców. reguła zagrody: 800 wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#756 SP

Start: 08.10.10 22:00
Koniec: 09.10.10 05:00
Opis: 2 graczy na plemię Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech 0/1, monety. 1min ochrony początkowej. Możliwy tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#755 SP

Start: 08.10.10 14:30
Koniec: 08.10.10 19:50
Opis: Tech 0/1 15 osób na plemię. Rycerz, łucznicy. 2% "fake limit" monety
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 395
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#754 BASH

Start: 07.10.10 09:00
Koniec: 07.10.10 23:00
Opis: Reguła zagrody 1300. Liczba graczy na plemię 5. Tech 0/3. Brak rycerzy i łuczników. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt top 1 agresorów- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#753 BASH

Start: 05.10.10 14:00
Koniec: 06.10.10 21:00
Opis: Wioska startowa 0. Reguła zagrody 500 TEch 0/1. rycerz i łucznicy. 3 graczy na plemię. Max czas bez snu 8h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt. top 1- 30 pkt.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#752 SP

Start: 05.10.10 08:00
Koniec: 05.10.10 13:00
Opis: 2 graczy na plemię. rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1200. tech 0/1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#751 cat

Start: 04.10.10 15:01
Koniec: 04.10.10 20:01
Opis: Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Tech 0/3. "fake limit" 1%. Reguła zagrody 500. 5 graczy na plemię. SZLACHCIC NIE PRZEJMUJE WIOSEK.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#750 SP

Start: 04.10.10 09:00
Koniec: 04.10.10 13:00
Opis: 4 graczy na plemię. reguła zagrody 610. rycerz łucznicy. wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pp
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#749 SP

Start: 03.10.10 11:00
Koniec: 03.10.10 18:00
Opis: Wioska startowa 1. Tech 0/9. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#748 BASH

Start: 02.10.10 18:00
Koniec: 02.10.10 23:00
Opis: Reguła zagrody 350. Rycerz, łucznicy. 5 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)