Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 12.10.10 10:00 |
| Koniec: | 14.10.10 23:00 |
| Opis: | Dwóch graczy na plemię. Rycerz. Monety, tech 0/1. Max. 12h bez snu. Czas snu 3-6h |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 |
| Prędkość | 320 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.10.10 21:00 |
| Koniec: | 12.10.10 04:00 |
| Opis: | Ochrona początkowa 45m. Reguła zagrody: 200. TEch 0/1. Rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. 3 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Alternatywny sen. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 agresorów pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.10.10 08:00 |
| Koniec: | 11.10.10 16:00 |
| Opis: | Sen co najmniej 1h. Szlachcic nie przejmuje wiosek. 1 osoba na plemię. Tech 0/3. Wioska startowa 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.10.10 10:00 |
| Koniec: | 10.10.10 20:00 |
| Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. Liczba graczy na plemię:3. Rycerz, łucznicy. Tech 0/3 Paczki surowców. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. top 1 agresorów 50 pkt. |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.10.10 19:00 |
| Koniec: | 09.10.10 23:55 |
| Opis: | Pełna współpraca tylko między plemieniem. Brak rycerza i łuczników. TEch 0/1. Monety. 12 osób na plemię. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.10.10 09:00 |
| Koniec: | 09.10.10 17:00 |
| Opis: | rycerz, łucznicy, tech 0/3. 7 graczy na plemię, brak wolnego przesyłu surowców. reguła zagrody: 800 wioska startowa 3. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.10.10 22:00 |
| Koniec: | 09.10.10 05:00 |
| Opis: | 2 graczy na plemię Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech 0/1, monety. 1min ochrony początkowej. Możliwy tryb snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.10.10 14:30 |
| Koniec: | 08.10.10 19:50 |
| Opis: | Tech 0/1 15 osób na plemię. Rycerz, łucznicy. 2% "fake limit" monety |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 395 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.10.10 09:00 |
| Koniec: | 07.10.10 23:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 1300. Liczba graczy na plemię 5. Tech 0/3. Brak rycerzy i łuczników. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt top 1 agresorów- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.10.10 14:00 |
| Koniec: | 06.10.10 21:00 |
| Opis: | Wioska startowa 0. Reguła zagrody 500 TEch 0/1. rycerz i łucznicy. 3 graczy na plemię. Max czas bez snu 8h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .