Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1802] >1804< [1806] ... [1868]

#741 SP

Start: 29.09.10 14:00
Koniec: 29.09.10 17:00
Opis: 2 graczy na plemię. Rycerz. Tech 0/1 Wioska startowa 4. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#740 CAT

Start: 29.09.10 09:00
Koniec: 29.09.10 12:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię 3. Tech 0/3 Brak rycerza\łuczników. Wioska startowa 4. REguła zagrody 700.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#739 SP

Start: 28.09.10 19:00
Koniec: 28.09.10 23:31
Opis: Wioska startowa 1. Brak możliwości odejścia od plemienia. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#738 SP

Start: 28.09.10 14:00
Koniec: 28.09.10 17:30
Opis: REguła zagrody 500. Wioska startowa 4. Rycerz łucznicy. 10 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 50 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#737 SP

Start: 28.09.10 08:00
Koniec: 28.09.10 13:00
Opis: Monety, 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#736 CAT

Start: 27.09.10 23:00
Koniec: 28.09.10 04:30
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. ochrona 5 minut. Liczba graczy na plemię: 1. Rycerz łucznicy. Tech 0/3. Max 5h bez snu. Wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#735 SP

Start: 27.09.10 16:10
Koniec: 27.09.10 22:00
Opis: Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 4. Pełna współpraca między plemieniem. Rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#734 SP

Start: 27.09.10 07:00
Koniec: 27.09.10 12:00
Opis: 4 graczy na plemię. Pełna współpraca między plemieniem. Tech 0/1. Wioska startowa 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#733 SP

Start: 26.09.10 12:00
Koniec: 26.09.10 19:00
Opis: Liczba graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko pomiędzy plemieniem. tech 0/1. Rycerz łucznicy. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#732 CAT

Start: 25.09.10 23:00
Koniec: 26.09.10 05:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Sen obowiązkowy co najmniej 1h. Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1200. Tech 0/1 Rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)