Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 12.09.10 14:00 |
| Koniec: | 12.09.10 19:00 |
| Opis: | Runda typu CAT. limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Brak morale. Wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Ochrona trwa 5 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.09.10 09:00 |
| Koniec: | 12.09.10 13:00 |
| Opis: | Runda typu BASH. Ochrona trwa 10 minut. Rycerz bez przedmiotów. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Aktywna reguła zagrody. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.09.10 21:00 |
| Koniec: | 12.09.10 03:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Limit 5 graczy w jednym plemieniu. Technologia w systemie 0-3. Runda z kościołem. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.09.10 09:00 |
| Koniec: | 11.09.10 16:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Wioska startowa 26 punktów. Technologia w systemie 0-3. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2500 punktów. Brak reguły zagrody. Aktywny tryb zastępstwa. Brak trybu snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.09.10 14:30 |
| Koniec: | 10.09.10 19:50 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1200. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników. Liczba graczy w plemieniu 3. Wioska startowa 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.09.10 22:00 |
| Koniec: | 09.09.10 05:00 |
| Opis: | Rycerz, liczba graczy w plemieniu 2. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 4. Monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | plemię top 1 o ile obydwaj gracze będą w top 5- po 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi |
| Start: | 09.09.10 09:00 |
| Koniec: | 09.09.10 23:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 800. Rycerz, łucznicy, tech 0/1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.09.10 15:20 |
| Koniec: | 08.09.10 21:00 |
| Opis: | rycerz, łucznicy, tech 0/1. 2 graczy na plemię. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.09.10 08:00 |
| Koniec: | 07.09.10 13:00 |
| Opis: | Wioska startowa 3. Rycerz, monety. 2 graczy na plemię. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.09.10 15:00 |
| Koniec: | 06.09.10 20:00 |
| Opis: | Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Reguła zagrody 250. Limit graczy na plemię: 5. Szlachic zbija poparcie 10-45. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .