Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1806] >1808< [1810] ... [1868]

#700 Pseudokibice vs. Policja ;)

Start: 31.08.10 17:27
Koniec: 31.08.10 23:30
Opis: !Runda testowa- możliwe błędy! RUNDA STARTUJE O 19:00 2 plemiona- przydział losowy. Szlachcic porusza się max. o 10 pól. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 50 pkt. top 2 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#699 Duety.

Start: 31.08.10 14:00
Koniec: 31.08.10 17:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu: 2. Reguła zagrody 1000. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2. Szpiegowanie tylko jednostek. Monety, rycerz, łucznicy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1, o ile obydwaj gracze znajdują się w top 5, po 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#697 CAT

Start: 31.08.10 08:00
Koniec: 31.08.10 13:00
Opis: szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 800.
Warunki zwycięstwa: Top 1 pokonanych przeciwników- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#696 BASH

Start: 30.08.10 23:03
Koniec: 31.08.10 04:33
Opis: Wioska startowa 3. Reguła zagrody 500. Limit graczy na plemię: 3. Szlachcic zbija poparcie od 25 do 49. Pomiędzy 2 a 3 w nocy tryb nocny- obrona jest 2x silniejsza. Tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#695 no rules

Start: 30.08.10 15:00
Koniec: 30.08.10 22:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa - 3. Ochrona początkowa 20 minut. Rycerz, łucznik i kościoła są. Technologie 0/1. Wsparcie i wysyłanie surowców tylko w obrębie plemienia. Kościół. Trzech graczy na plemię. Zasięg szlachcica- 7.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#694 CAT

Start: 30.08.10 07:00
Koniec: 30.08.10 12:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 10. Brak rycerza i łuczników. Limit graczy plemienia: 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#693 Gazda i jazda ;)

Start: 29.08.10 12:00
Koniec: 29.08.10 19:00
Opis: Monety, rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. Technologia 0/1. Limit graczy na plemię: 2.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#692 CAT

Start: 28.08.10 23:00
Koniec: 29.08.10 05:28
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 3 graczy na plemię. Technologia 0/3. Wymagana co najmniej godzina snu. Wioska startowa 0. Brak rycerza.
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#691 SP

Start: 28.08.10 09:00
Koniec: 28.08.10 19:00
Opis: Reguła zagrody 1500. Technologia 0/1. Wioska startowa 0. Rycerz, łucznicy. Limit graczy na plemię 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia i ataku na współplemieńców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt. top 1 punktów- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#689 Longer :)

Start: 23.08.10 17:00
Koniec: 27.08.10 19:00
Opis: Limit graczy na plemię 8. Max. gra bez snu 12h. Rycerz, łucznicy, monety, kościół. TESTOWO- wioska startowa uzależniona od daty/godziny startu. Startując później możesz zyskać lub stracić.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 100 pkt. top 1 punktów- 100 pkt.
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)