Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 14.08.10 09:00 |
| Koniec: | 14.08.10 17:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 700. 4 osoby na plemię- pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.08.10 22:00 |
| Koniec: | 14.08.10 05:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.2 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.08.10 14:30 |
| Koniec: | 13.08.10 19:50 |
| Opis: | Wioska startowa 4. Brak łuczników. Monety, szpiegować można tylko jednostki. 2 osoby na plemię. Ochrona początkowa 2 min. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Plemię top 1 po 50 pkt o ile obydwie osoby w top 10 rank. indywidualnego. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.08.10 09:00 |
| Koniec: | 12.08.10 23:00 |
| Opis: | 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Szlachcic max zasięg: 15. Max ilość na plemię: 10. Kościół, wioska startowa 0. Nie można opuszczać plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.08.10 14:00 |
| Koniec: | 11.08.10 21:00 |
| Opis: | Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Max zasięg szlachcica 10. Tech: 0/4. Sen: max czas gry 10h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 90 pkt. top 2- 30 pkt. |
| Prędkość | 280 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.08.10 08:00 |
| Koniec: | 10.08.10 13:00 |
| Opis: | Limit graczy na plemię: 1. Pełne możliwości szpiegowskie. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.08.10 15:00 |
| Koniec: | 09.08.10 20:00 |
| Opis: | Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.08.10 09:00 |
| Koniec: | 09.08.10 13:00 |
| Opis: | Wioska startowa 4. Wysyłanie surowców niemożliwe. Technologia 0/1 Brak rycerzy i łuczników. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.08.10 11:00 |
| Koniec: | 08.08.10 18:00 |
| Opis: | Zasięg szlachcica 10. Reguła zagrody 50. Paczki surowców. Sen nieobowiązkowy. Limit graczy na plemię 4. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.08.10 19:00 |
| Koniec: | 07.08.10 23:55 |
| Opis: | 3 graczy na plemię, szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak rycerza i łuczników. Można wybierać kierunek startu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .