Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 06.08.10 09:00 |
Koniec: | 06.08.10 17:00 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Brak rycerzy i łuczników. Paczki surowców. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen alternatywny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.08.10 22:59 |
Koniec: | 06.08.10 06:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana: 4, morale aktywne, brak kościoła, plemię ograniczone do: 5 Ochrona początkowa: 6 min, Technologia 0-1, nie można atakować członków plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.08.10 09:01 |
Koniec: | 05.08.10 20:03 |
Opis: | 3 graczy na plemię. Monety, obóz wojskowy, kościół, rycerz, łucznicy. Fakultatywny tryb snu. Ogranicznik "Fake"- 10%. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.08.10 14:01 |
Koniec: | 04.08.10 17:01 |
Opis: | Liczba graczy w plemieniu: 2. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 0. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.08.10 09:00 |
Koniec: | 04.08.10 12:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię 1. Wioska startowa 1. Technologia 0/10 Reguła zagrody 300. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1-60 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 19:00 |
Koniec: | 03.08.10 23:30 |
Opis: | Limit graczy na plemię: 4. Wioska startowa: 3. Brak rycerza i łuczników. Brak możliwości wolnego przesyłu surowców. Wsparcie tylko w ramach plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 14:00 |
Koniec: | 03.08.10 17:37 |
Opis: | Plemię 1 osobowe. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 300. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 08:00 |
Koniec: | 03.08.10 13:00 |
Opis: | Wioska startowa 3. Reguła zagrody 900. Rycerz, łucznicy, monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.08.10 23:00 |
Koniec: | 03.08.10 04:30 |
Opis: | 1,2 i 3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max. ilość graczy w plemieniu 6. Reguła zagrody 600. Max. czas gry bez snu 3h. Łucznicy, rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.08.10 15:00 |
Koniec: | 02.08.10 22:59 |
Opis: | Paczki surowców. Brak rycerza i łuczników. Limit na plemię: 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .