Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 22.08.10 09:00 |
| Koniec: | 22.08.10 21:00 |
| Opis: | Szlachcic porusza się max. 8 pól. Limit graczy na plemię: 7. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 rank. punktowego - 50 pkt. top 1 rank. agresorów- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.08.10 18:00 |
| Koniec: | 21.08.10 23:00 |
| Opis: | 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 4. Brak łuczników. Rycerz. 2 minuty ochrony początkowej. 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.08.10 08:00 |
| Koniec: | 21.08.10 16:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 700. Wioska startowa 3. Łucznicy, rycerz. Brak możliwości przesyłu surowców. Wsparcie tylko od plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.08.10 22:09 |
| Koniec: | 21.08.10 03:09 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 500. Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Punkty ligowe zostaną określone o ranking agresorów. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.08.10 16:01 |
| Koniec: | 20.08.10 20:01 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. 1 gracz na plemię. Wioska startowa 0. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.08.10 10:00 |
| Koniec: | 19.08.10 23:00 |
| Opis: | Brak rycerza, łuczników, kościoła. Brak możliwości opuszczenia plemienia i otrzymania wsparcia wojskowego od osób nie będących w tym samym plemieniu. Limit graczy na plemię: 4. Tech 0/4. Max. czas gry bez snu 12h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt. |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.08.10 21:00 |
| Koniec: | 17.08.10 04:00 |
| Opis: | Rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 200. Kościół, wioska startowa 1. Plemię 5 osób. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Szlachcic zbija poparcie 10-45. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1- 60 rank. agresorów Top 1- 40 rankingu ogólnego. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.08.10 08:00 |
| Koniec: | 16.08.10 16:00 |
| Opis: | Brak kościoła i rycerza. Ochrona trwa 30 minut. Gracze zaczynają z 26 punktami. Liczba graczy w plemieniu 1 osoba. Wsparcie i wysyłka surowców nie możliwa. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 15.08.10 10:04 |
| Koniec: | 15.08.10 20:00 |
| Opis: | 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, wioska startowa 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 14.08.10 19:00 |
| Koniec: | 14.08.10 23:55 |
| Opis: | Reguła zagrody 960. Wioska startowa 3. Monety, rycerz, łucznicy. 3 osoby na plemię. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .