Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 05.10.10 08:00 |
| Koniec: | 05.10.10 13:00 |
| Opis: | 2 graczy na plemię. rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1200. tech 0/1 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.10.10 15:01 |
| Koniec: | 04.10.10 20:01 |
| Opis: | Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Tech 0/3. "fake limit" 1%. Reguła zagrody 500. 5 graczy na plemię. SZLACHCIC NIE PRZEJMUJE WIOSEK. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 PP |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.10.10 09:00 |
| Koniec: | 04.10.10 13:00 |
| Opis: | 4 graczy na plemię. reguła zagrody 610. rycerz łucznicy. wioska startowa 3. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pp |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.10.10 11:00 |
| Koniec: | 03.10.10 18:00 |
| Opis: | Wioska startowa 1. Tech 0/9. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.10.10 18:00 |
| Koniec: | 02.10.10 23:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 350. Rycerz, łucznicy. 5 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 pkt. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.10.10 09:00 |
| Koniec: | 02.10.10 17:00 |
| Opis: | Rycerz, tech 0/1. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 2 graczy na plemię, monety. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
| Prędkość | |
| Prędkość jednostek: | |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.10.10 23:17 |
| Koniec: | 02.10.10 03:57 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię. tech 0/3. Reguła zagrody 900 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.10.10 14:30 |
| Koniec: | 01.10.10 20:00 |
| Opis: | Monety, ochrona początkowa 2 min. 2 graczy na plemię. rycerz, łucznicy. Wioska startowa 4. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.09.10 23:00 |
| Koniec: | 01.10.10 06:00 |
| Opis: | Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Alternatywny sen. Tech 0/1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.09.10 09:00 |
| Koniec: | 30.09.10 20:00 |
| Opis: | 2 graczy na plemię. 2 minuty ochrony początkowej. monety, rycerz. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Plemię top 1 po 50 pkt. Warunek dwaj gracze z plemienia top 1 w top 10. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .