Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 07.12.10 10:00 |
| Koniec: | 09.12.10 23:00 |
| Opis: | Brak możliwości burzenia swoich budynków!Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologiaWioska startowa 26 pkt.Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.Tryb snu: maksymalny czas bez snu 20h, minimalny 3h Czas snu od 3 do 10h. Należy zaplanować na 30 minut przed uruchomieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 90 PP top 2- 40 PP |
| Prędkość | 225 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.12.10 21:00 |
| Koniec: | 07.12.10 04:00 |
| Opis: | Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia. Wioska startowa 3- 10 poziom ratusza i barków, 15 poziom tartaku, huty i cegielni.3 graczy w plemieniu.Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 06.12.10 08:00 |
| Koniec: | 06.12.10 16:00 |
| Opis: | rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.Wioska startowa 26 pkt.Brak możliwości odejścia od plemienia.Możliwość włączenia trybu snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.12.10 10:00 |
| Koniec: | 05.12.10 20:00 |
| Opis: | Klasyczny system technologii- 10 poziomów Paczki surowców.Możliwość wyprodukowania tylko 3 szlachciców w wiosceKoszt pierwszych trzech szlachciców stały, każdy następny kosztuje więcej.Brak rycerz i łucznikówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.Brak możliwości odejścia od plemieniaStara mapa |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.12.10 19:00 |
| Koniec: | 04.12.10 23:55 |
| Opis: | Dwóch graczy na plemię. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.Uproszczona technologiaRycerz, łucznicy, monety.Wioska startowa typ 4 (drewno, glina, żelazo na 23 poziomie; ratusz, kuźnia, mur na 15 poziomie) |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | plemię top 1- po 40 PP na gracza (o ile obydwaj znajdują się w top 10) |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 04.12.10 09:00 |
| Koniec: | 04.12.10 17:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 900.Wioska startowa 26 pkt.Brak rycerz i łuczników.Paczki surowców.Technologia rozbudowanaBrak możliwości odejścia od plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 PP |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.12.10 22:00 |
| Koniec: | 04.12.10 05:00 |
| Opis: | Rycerz, monety, uproszczona technologia.Wioska startowa 26 pkt.Zwiększona liczba wiosek bonusowych.Liczba graczy w plemieniu: 2Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia. Brak możliwości odejścia od plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.12.10 14:30 |
| Koniec: | 03.12.10 19:50 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek.Reguła zagrody 600.Rycerz, łucznicy.Technologia- rozbudowana.5 graczy w plemieniu.Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.Wioska startowa 26 pkt. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1- agresorów 40 PP |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.12.10 09:00 |
| Koniec: | 02.12.10 23:00 |
| Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje.Możliwość przesyłania wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.Rycerz, łucznicy, technologia uproszczona, monety.Wioska startowa 26 pkt. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1- 50 PP |
| Prędkość | 360 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 30.11.10 14:00 |
| Koniec: | 01.12.10 21:00 |
| Opis: | Do 12h gry należy uruchomić tryb snu na co najmniej 2h.Rycerz, łucznicy, uproszczone technologie, monety. Maksymalny zasięg szlachty 6 pól. Reguła zagrody 800. Wioska startowa 26 pkt. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 80 PP |
| Prędkość | 280 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .