Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 27.10.10 18:49 |
| Koniec: | 27.10.10 18:52 |
| Opis: | Trening reprezentacji - RUNDA ZAMKNIĘTA- wszystkie osoby spoza reprezentacji zostaną usunięte. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 18:40 |
| Koniec: | 27.10.10 18:45 |
| Opis: | Trening reprezentacji - RUNDA ZAMKNIĘTA- wszystkie osoby spoza reprezentacji zostaną usunięte. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 18:32 |
| Koniec: | 27.10.10 18:39 |
| Opis: | Trening reprezentacji-runda zamknięta |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 14:00 |
| Koniec: | 27.10.10 17:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1000. wioska startowa 1. Tech 0/1 rycerz, łucznicy. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.10.10 09:00 |
| Koniec: | 27.10.10 12:00 |
| Opis: | Wioska startowa 4. Monety, tech 0/1. Możliwość snu. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1-30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.10.10 19:00 |
| Koniec: | 26.10.10 23:30 |
| Opis: | Tech 0/3. Reguła zagrody 700. Wioska startowa 4. 3 graczy na plemię. Paczki surowców. Zasięg szlachty: 7. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.10.10 14:00 |
| Koniec: | 26.10.10 17:30 |
| Opis: | wioska startowa 4. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety, tech 0/1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.10.10 08:00 |
| Koniec: | 26.10.10 13:00 |
| Opis: | rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 1000 Wioska startowa 4. Możliwy sen |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.10.10 23:00 |
| Koniec: | 26.10.10 04:30 |
| Opis: | dwóch graczy na plemię. Rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 10 minut ochrony początkowej. Monety. TEch 0/1 Wioska startowa 4. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.10.10 15:01 |
| Koniec: | 25.10.10 22:01 |
| Opis: | Reguła zagrody 300. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety. Wioska startowa 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .