Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1798] >1800< [1802] ... [1867]

#781 SP

Start: 26.10.10 19:00
Koniec: 26.10.10 23:30
Opis: Tech 0/3. Reguła zagrody 700. Wioska startowa 4. 3 graczy na plemię. Paczki surowców. Zasięg szlachty: 7.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#780 Corpus rulez :P

Start: 26.10.10 14:00
Koniec: 26.10.10 17:30
Opis: wioska startowa 4. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety, tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#779 sp

Start: 26.10.10 08:00
Koniec: 26.10.10 13:00
Opis: rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 1000 Wioska startowa 4. Możliwy sen
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#778 SP

Start: 25.10.10 23:00
Koniec: 26.10.10 04:30
Opis: dwóch graczy na plemię. Rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 10 minut ochrony początkowej. Monety. TEch 0/1 Wioska startowa 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#777 SP

Start: 25.10.10 15:01
Koniec: 25.10.10 22:01
Opis: Reguła zagrody 300. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#776 SP

Start: 25.10.10 07:00
Koniec: 25.10.10 12:00
Opis: Rycerz, łucznicy, tech 0/1 monety. Ograniczony zasięg szlachcica.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#774 CAT

Start: 24.10.10 12:00
Koniec: 24.10.10 19:00
Opis: SZlachcic nie zdobywa wiosek. 5 osób na plemię. tech 0/1. 2 minuty ochrony początkowej. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 50pkt
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#773 poxop

Start: 23.10.10 23:00
Koniec: 24.10.10 05:00
Opis: Wioska startowa 0, Reguła zagrody 200, Technologie 0/3, plemię dwuosobowe. Zablokowana możliwość wspierania wojskiem i surowcami osób poza plemieniem, paczki surowców. Alternatywny sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: gracze plemienia top 1- 40 pkt. Warunek obydwaj w top 5
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#772 SP

Start: 23.10.10 09:00
Koniec: 23.10.10 19:00
Opis: 10 graczy na plemię. rycerz, łucznicy, tech 0/1, monety, "fake limit" 2%, wioska startowa 0. Reguła zagrody 860.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#771 5-cio dniówka

Start: 18.10.10 17:00
Koniec: 22.10.10 19:00
Opis: 2 graczy na plemię. monety, rycerz, łucznicy. Tech 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Max zasięg szlachty 5. Obowiązkowy sen co 24h na długość od 3 do 8h. Sen musi być zgłoszony co najmniej 60 minut wcześniej. Wioska startowa 0. 30 minut ochrony początkowej.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 100 pkt. Top 1 agresorów- 100 pkt.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)