Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 13.07.10 14:00 |
| Koniec: | 14.07.10 21:00 |
| Opis: | Wioska rozbudowana [0]. Ochrona 50 min. 3 osoby na plemię. Brak możliwości wysyłania wsparcia .Rycerz dostępny razem z łucznikami . Brak możliwości burzenia budynków. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 200 pkt. |
| Prędkość | 280 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.07.10 08:00 |
| Koniec: | 13.07.10 13:00 |
| Opis: | Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 10. Zasięg szlachcica 10 pól. Szlachta zbija od 20 do 49 poparcia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.07.10 15:00 |
| Koniec: | 12.07.10 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 25 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywna reguła zagrody 10. Wioska startowa [4]. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | 30 pkt za top 1. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 12.07.10 09:00 |
| Koniec: | 12.07.10 13:00 |
| Opis: | Pełne możliwości wspierania tylko w plemieniu. Limit graczy w plemieniu:3.Brak możliwości opuszczania plemienia. Ochrona początkowa 10 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. . |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Po 30 punktów dla każdego z graczy plemienia z najwyższą liczbą punktów, mającego wszystkich swoich członków w top 10. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 11.07.10 11:00 |
| Koniec: | 11.07.10 18:00 |
| Opis: | Techn 0/1. Plemię max 10 osoby. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 40-60. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są niemożliwe. paczki surowców. Wioska Startowa [4]. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.07.10 19:00 |
| Koniec: | 10.07.10 23:55 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 3 osoby w plemieniu. Reguła zagrody 100. Tech 0\10 Wioska startowa 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 10.07.10 09:00 |
| Koniec: | 10.07.10 17:00 |
| Opis: | - Szlachta monety, max 20 pól, zbijanie poparcia od 25 do 40 - brak rycerza, łuczników i kościoła. - Max. ilość osób w plemieniu 2 (brak możliwości opuszczenia,, brak możliwości ataków na współplemieńca) - rozbudowa wioski 26 pkt. - brak. możliwości przesyłania surowców oraz wojska spoza plemienia. - technologia uproszczona - Prędkość jednostki 0.5 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.07.10 23:17 |
| Koniec: | 10.07.10 03:57 |
| Opis: | Ochrona początkowa 15 min. 1 osoba na plemię, brak możliwości współpracy. Tryb snu- max czas aktywności 4h. Kościół. Brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Ranking SDS ustalany w oparciu o pozycję z rankingu punktowego. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.07.10 14:30 |
| Koniec: | 09.07.10 20:00 |
| Opis: | Limit graczy na plemię. Technologia 0/1 Szlachcic zbija poparcie: 25-50. Maksymalny dystans szlachcica: 10. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 08.07.10 23:00 |
| Koniec: | 09.07.10 06:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 600. Tech. 0/1 Monety. Wioska startowa 1. Kościół. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .