Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1812] >1814< [1816] ... [1867]

#627 Dark*Devill

Start: 11.07.10 11:00
Koniec: 11.07.10 18:00
Opis: Techn 0/1. Plemię max 10 osoby. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 40-60. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są niemożliwe. paczki surowców. Wioska Startowa [4].
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#626 CAT

Start: 10.07.10 19:00
Koniec: 10.07.10 23:55
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 3 osoby w plemieniu. Reguła zagrody 100. Tech 0\10 Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#625 Kir@

Start: 10.07.10 09:00
Koniec: 10.07.10 17:00
Opis: - Szlachta monety, max 20 pól, zbijanie poparcia od 25 do 40 - brak rycerza, łuczników i kościoła. - Max. ilość osób w plemieniu 2 (brak możliwości opuszczenia,, brak możliwości ataków na współplemieńca) - rozbudowa wioski 26 pkt. - brak. możliwości przesyłania surowców oraz wojska spoza plemienia. - technologia uproszczona - Prędkość jednostki 0.5
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#624 2 runda Wakacyjnej Ligi SDS

Start: 09.07.10 23:17
Koniec: 10.07.10 03:57
Opis: Ochrona początkowa 15 min. 1 osoba na plemię, brak możliwości współpracy. Tryb snu- max czas aktywności 4h. Kościół. Brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Ranking SDS ustalany w oparciu o pozycję z rankingu punktowego.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#623 SP

Start: 09.07.10 14:30
Koniec: 09.07.10 20:00
Opis: Limit graczy na plemię. Technologia 0/1 Szlachcic zbija poparcie: 25-50. Maksymalny dystans szlachcica: 10.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#622 BASH

Start: 08.07.10 23:00
Koniec: 09.07.10 06:00
Opis: Reguła zagrody 600. Tech. 0/1 Monety. Wioska startowa 1. Kościół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#621 SP

Start: 08.07.10 09:04
Koniec: 08.07.10 20:04
Opis: Paczki surowców. Stary styl mapy. Szpiegowanie tylko jednostek. Plemię na 6 osób- wszelka pomoc tylko w ramach plemienia. Maksymalny czas bez snu 3h. 3 szlachciców na wioskę. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#620 BASH

Start: 07.07.10 14:00
Koniec: 07.07.10 17:00
Opis: Reguła zagrody 200. Rycerz, łucznicy, kościół. Monety. Limit osób na plemię: 3. Wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#619 No rules

Start: 07.07.10 09:00
Koniec: 07.07.10 12:00
Opis: 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Monety, technologia 0/1 Łucznicy, Rycerz. Szpiegowanie tylko jednostek w wiosce. 2 osoby na plemię(wsparcie tylko w ramach plemienia) Brak możliwości przesyłu surowców. Kościół. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 3 - 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#618 CAT

Start: 06.07.10 20:00
Koniec: 06.07.10 23:59
Opis: Reguła zagrody 1000. Szlachcic nie przejmuje wiosek. 1 osoba na plemię. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. Technologia 0/1. Łucznicy, rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)