Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1813] >1815< [1817] ... [1867]

#617 CAT

Start: 06.07.10 14:00
Koniec: 06.07.10 17:30
Opis: Reguła zagrody 1500 Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Przesył wojsk i surowców tylko w ramach plemienia. Tech 0/1 Wioska startowa 0. 10 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#616 Kolejne "rozdanie" basha

Start: 06.07.10 08:02
Koniec: 06.07.10 13:02
Opis: Limit graczy w plemieniu 1. Brak możliwości wsparcia oraz przesyłu surowców poza plemieniem. Wioska typ 4. Reguła zagrody 500. Runda z trybem śpiącym. Max czas gry 2h. Tryb śpiący 1-2h.Brak łuczników, rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#615 BASH

Start: 05.07.10 23:30
Koniec: 06.07.10 04:30
Opis: Reguła zagrody 300. Paczki surowców. Wioska startowa 1. Technologia 0/4 Limit plemienia 1 gracz. Przesyłanie wsparcia i surowce zabronione.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#614 -Escäpe Me.*

Start: 05.07.10 15:00
Koniec: 05.07.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 15 min. Świat z kościołem, rycerzem i łucznikami. Technologie 0/1. Plemię 5 osobowe, a pełna współpraca możliwa tylko między plemieniem. Szlachcic - monety. Wioska startowa [4]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 2- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#613 #5xx Czas Na Wojnę!!!Powiada.wow.xD

Start: 05.07.10 07:00
Koniec: 05.07.10 12:00
Opis: wioska startowa 3. Ilość osób w plemieniu 3, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 5 minut. Zasięg szlachty 10 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#612 Cluster

Start: 04.07.10 12:00
Koniec: 04.07.10 19:00
Opis: Szlachcic pokonuje 8 pól. Wioska startowa 0 Kościół, rycerz, łucznicy. Tech 0/1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#611 BASH

Start: 03.07.10 23:00
Koniec: 04.07.10 05:00
Opis: Reguła zagrody 500 Monety. Szlachcic idzie maksymalnie 20 pól. 7 osób na plemię- brak możliwości odejścia. Pełna współpraca możliwa tylko między plemieniem. Szlachcic zbija poparcie 20-45. Wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 375
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#609 Wakacyjna Liga SDS runda 1

Start: 03.07.10 09:00
Koniec: 03.07.10 19:00
Opis: Sen: 1-2h, maks. czas gry 4h, min. czas gry 1h. Reguła zagrody 1400. Paczki surowców. Plemię 1 osobowe, brak możliwości przesyłania wsparcia i surowców. Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4. Pełne możliwości szpiegowskie- zależne od poziomu tech.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Punkty do rankingu Ligi naliczane wg. rankingu agresora!
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#608 Longlife

Start: 28.06.10 17:00
Koniec: 02.07.10 19:00
Opis: Brak łuczników, rycerza. Wioska startowa 0. Kościół. Paczki surowców. Technologia 0/4 Wsparcie i wojska tylko od plemienia. Limit członków 10.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 200 pkt
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#607 szybkie

Start: 27.06.10 09:06
Koniec: 27.06.10 21:06
Opis: 1 osoba na plemię. Reguła zagrody 200 Łucznicy, rycerz. Brak możliwości przesyłania wojsk i surowców. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 70 pkt. top 2- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)