Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1814] >1816< [1818] ... [1867]

#606 no rules

Start: 26.06.10 18:00
Koniec: 26.06.10 23:00
Opis: Nie obowiązują punkty regulaminu 1-3. Technologia 0\10. Reguła zagrody 1000. Wioska startowa 4. 3 szlachciców na wioskę. Paczki surowców. Kościół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 1
Prędkość jednostek: 370
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#605 bartekk21

Start: 26.06.10 08:00
Koniec: 26.06.10 16:00
Opis: Technologie 0/1, pałac z monetami. Liczba graczy w plemieniu 3, brak możliwości opuszczenia i atakowania plemienia, przesył wsparcia tylko do współplemieńców. Runda z rycerzem i łucznikiem. Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Po 30 pkt dla członków plemienia top 1 o ile wszyscy będą znajdować się w top 10.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#604 BASH

Start: 25.06.10 22:00
Koniec: 26.06.10 03:00
Opis: Reguła zagrody 300 Plemię 5 osób Zakaz opuszczania plemienia. Kościół Wioska startowa 3. Zasięg szlachcica 25. 3 szlachciców na wioskę. Łucznicy, rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#603 CAT

Start: 25.06.10 16:02
Koniec: 25.06.10 20:02
Opis: Reguła zagrody 1500 Brak możliwości opuszczenia plemienia, brak możliwości ataku na współczłonków. Wsparcie możliwe tylko w ramach plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#602 Dajcie obejrzeć mistrzostwa! by Dudkinson2

Start: 22.06.10 10:00
Koniec: 24.06.10 20:00
Opis: Technologie 1, Pałac z monetami, Ochrona 30 min, 3 osoby na plemię - brak możliwości opuszczania, atakowania własnego plemienia, przesył surowców tylko w plemieniu. Świat z łucznikami, a zwiad ma pełne możliwości szpiegowskie. Brak kościoła.
Warunki zwycięstwa: 200 pkt dla top 3.
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#601 Ich vermisse die Liebe BASH\CLUSTER

Start: 21.06.10 21:04
Koniec: 22.06.10 04:04
Opis: Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [0]. Limit na plemię: 2 Szlachta najdalej idzie 8 pól. Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#600 No rules

Start: 21.06.10 08:00
Koniec: 21.06.10 16:00
Opis: Punkty regulaminu 1,2,3 nie obowiązują. Przesyłanie surowców i wsparcia niemożliwe. Tech. 0/4 Reguła zagrody 300 Liczba osób na plemię 1. Wioska startowa 1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 1
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#598 Ich vermisse die Liebe

Start: 20.06.10 10:00
Koniec: 20.06.10 20:00
Opis: Wioska [0] Monety Brak możliwości przesyłu surowców i wojska 3 osoby w plemieniu Brak morale Ochrona 20 minut Tech 0/4
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#597 WhyDont?

Start: 19.06.10 19:00
Koniec: 19.06.10 23:55
Opis: Wioska rozbudowana 4, runda bez kościoła. Reguła zagrody 250. Limit osób w plemieniu 1. Zasięg szlachty 100 pól. Technologie 0/1, ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt. dla top 1
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#596 Fretka Flynn

Start: 19.06.10 09:00
Koniec: 19.06.10 17:00
Opis: Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 20 pkt dla członków zwycięskiego plemienia o ile będą wszyscy w top 20.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)