Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1816] >1818< [1820] ... [1867]

#585 BASH by Tiket-pro

Start: 11.06.10 23:17
Koniec: 12.06.10 03:57
Opis: -Szlachcic ze złotem -Zbijane poparcie 50-99 ale droższe monety. -Reguła zagrody 300 -Rozbudowa wioski 4 -Przesył surowców i wsparcia tak ale tylko dla plemienia -Brak możliwości opuszczania plemienia -Jest Rycerz i łucznicy -Technologie 0/10 -Ilość członków plemienia 3 -Szpiegowanie wszystko zależnie od tech. zwiad widzi wszystko
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt. top 2- 40 pkt
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#584 Duety Weteranów

Start: 11.06.10 14:32
Koniec: 11.06.10 20:00
Opis: Wioska rozbudowana [4], maksymalna ilość graczy w plemieniu - 2. Wsparcie i przesyłka surowców tylko dla członków własnego plemienia. Rycerz bez zbrojowni, technologie 1 poziom. Brak łuczników. Szlachta: monety. Ochrona 1 minuta. Runda polega na graniu w duetach, czyli plamieniach 2-osobowych. Liczy się zgranie, aby przetrwać do samego końca.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 120 pkt dla plemienia będącego najwyżej w rankingu oraz spełniającego warunek dodatkowy. Warunek dodatkowy: obydwaj gracze muszą być w top 15. W przypadku niespełnienia warunku dodatkowego, nagroda przechodzi na plemię spełniające kryteria.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#583 W kÖnCü MnIe PöZnÄsZ "no rules"

Start: 10.06.10 09:00
Koniec: 10.06.10 20:00
Opis: Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 35 minut. Rycerz bez przedmiotów. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-1. Ilość osób w plemieniu: 5 Tryb śpiący 1-3 godzin.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt.
Prędkość 360
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#582 Cat od Szarańczy

Start: 09.06.10 14:00
Koniec: 09.06.10 17:00
Opis: wioska startowa 4.Maks osób w plemieniu 2 .Brak możliwości opuszczania plemienia.Ochrona początkowa 20 minut. Szlachcic nie przejmuje wiosek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#581 Cluster

Start: 09.06.10 09:00
Koniec: 09.06.10 12:12
Opis: Bez morale ,wioska startowa na maksymalnym poziomie. Ilość osób w plemieniu 7, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pp dla top 1.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#580 BASH

Start: 08.06.10 19:15
Koniec: 08.06.10 23:45
Opis: Przesyłanie surowców zabronione. Reguła zagrody 300. Paczki surowców. Plemię 1 osoba, brak możliwości przesyłania wsparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 60 pkt. Top 2- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#579 AgresywnaSzarańcza

Start: 08.06.10 14:05
Koniec: 08.06.10 17:35
Opis: Ochrona Początkowa 10 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Jest Rycerz i łucznicy. Technologia 0/1 Wioska typ 4. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia.Szlachcic z Monetami.Rozbudowanie Wioska startowa 4 .Reguła zagrody 500
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 1
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#578 BASH

Start: 08.06.10 08:50
Koniec: 08.06.10 13:50
Opis: Łucznicy, rycerz, technologia 0-4, pełne możliwości szpiegowskie. Maksymalny dystans szlachcica 50. Reguła zagrody 500. Nie można odejść z plemienia, nie można atakować członków ani wysyłać wsparcia i surowców poza plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 1
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#576 W kÖnCü MnIe PöZnÄsZ

Start: 07.06.10 23:02
Koniec: 08.06.10 04:32
Opis: Brak kościoła i przedmiotów dla rycerza. Ilość osób w plemieniu 5.Brak morale. Szlachcic może podróżować po całej mapie.Zmiana ilości zbijanego poparcia min 1,max 50. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana, wsparcie możliwe tylko dla członków własnego plemienia.Ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#575 CorpusoCAT2

Start: 07.06.10 15:10
Koniec: 07.06.10 22:10
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 10 osób na plemię, brak możliwości odejścia. Obóz wojskowy, 6 minut ochrony początkowej. Surowce i wsparcie tylko w ramach plemienia. Łucznicy, rycerz, szpiegowanie tylko jednostek w wiosce.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)