Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1818] >1820< [1822] ... [1867]

#563 W kÖnCü MnIe PöZnÄsZ

Start: 25.05.10 10:48
Koniec: 27.05.10 20:00
Opis: Rozbudowa wioski - Brak, 26 pkt Przesył surowców - Tak, dla wszystkich graczy Przesył wsparcia - Tylko dla plemienia Opuszczanie plemienia - Możliwe Atak na członków plemienia - niemożliwy Łucznicy. - Nie Kościół. - Tak Technologie - 0/10 Ilość członków plemienia. - 10 członków Zbijanie poparcia. - 20-50 Szpiegowanie - Wszystko, zależnie od tech.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Nagroda top 1- 200 pkt.
Prędkość 180
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#562 Wow.xD - BASH!

Start: 24.05.10 21:00
Koniec: 25.05.10 04:00
Opis: Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 2
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 50 pkt premium dla członków zwycięskiego plemienia, o ile wszyscy członkowie znajdują się w top 15
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#561 Ich vermisse die Liebe sprowadził "Rzeźnika"

Start: 24.05.10 08:04
Koniec: 24.05.10 16:04
Opis: Brak możliwości zburzenia budynków. Brak możliwości atakowania członka własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Limit graczy w plemieniu: 5. Ochrona początkowa 50 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. Rycerz bez przedmiotów. Pełne możliwości szpiegowskie. Poparcie spada w zakresie 5-60 Bardzo tanie monety. Bardzo drogi obóz wojskowy. Brak możliwości wytworzenia taniego szlachcica.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt premium dla gracza top 3.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#560 Dzielnica spiner'a10 będzie zwała się BASH

Start: 23.05.10 10:15
Koniec: 23.05.10 20:15
Opis: Reguła zagrody 300 Limit graczy w plemieniu 1- bez możliwości ataku. Wolny przesył surowców zablokowany.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla zwycięzcy
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#559 "brak zasad' wprowadzony przez Ich vermisse die Liebe doprowadził do walk clusterowych

Start: 22.05.10 19:00
Koniec: 22.05.10 23:55
Opis: Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 10 minut Rycerz bez przedmiotów . Kościół aktywny. Szpieg widzi wszystko. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-10. Ilość osób w plemieniu:25. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Szlachcic-monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla zwycięzcy
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#558 -Escäpe Me.* ucieka w podskokach przed atakiem Cluster'ów

Start: 22.05.10 09:00
Koniec: 22.05.10 17:00
Opis: Szlachcic przejmuje maks 10 pół. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/1. Wioska typ 4. Plemię- 4 osoby. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Nagroda 70 pkt dla top 1 i 30 pkt dla top 2.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#557 Prawiczek. wymyślił BASH

Start: 21.05.10 22:00
Koniec: 22.05.10 05:00
Opis: "Reguła zagrody- taka, aby na koniec mogło być jedynie 8k jednostek(na koniec oznacza zagroda maks)" 3 osoby na plemię. Nie można opuszczać plemienia. Wioska startowa [4]
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Gracze plemienia z najwyższą ilością pkt, o ile będą w top 10 rankingu osobistego otrzymają po 30 pkt premium, niespełnienie drugiej części skutkuje brakiem nagrody dla wszystkich.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#554 W tym BASH szczęście będzie po stronie lucky user'a

Start: 21.05.10 14:32
Koniec: 21.05.10 19:52
Opis: Wioska rozbudowana 4, runda bez kościoła i morale. Reguła zagrody 250. Limit osób w plemieniu 1. Zasięg szlachty 100 pól. Technologie 0/1, ochrona trwa 10 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 1.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#553 W kÖnCü MnIe PöZnÄsZ poprzez rundy "special"

Start: 20.05.10 09:00
Koniec: 20.05.10 23:00
Opis: Brak rycerza, łuczników. Techn 0/10. Kościół w grze. Tryb śpiący 2-4 godziny. Plemię max 8 osób. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 25-30. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są Niemożliwe. Szlachta 3 poziomy pałacu, paczki surowców, max 3 szlachty na wioskę.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: << 100 pkt dla top 2 >>
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#552 wow.xD serwuje "BASH"

Start: 18.05.10 14:00
Koniec: 19.05.10 21:00
Opis: Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 2
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 1.
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)