Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1819] >1821< [1823] ... [1879]

#681 Szybkie

Start: 16.08.10 08:00
Koniec: 16.08.10 16:00
Opis: Brak kościoła i rycerza. Ochrona trwa 30 minut. Gracze zaczynają z 26 punktami. Liczba graczy w plemieniu 1 osoba. Wsparcie i wysyłka surowców nie możliwa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#678 No rules

Start: 15.08.10 10:04
Koniec: 15.08.10 20:00
Opis: 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#677 BASH

Start: 14.08.10 19:00
Koniec: 14.08.10 23:55
Opis: Reguła zagrody 960. Wioska startowa 3. Monety, rycerz, łucznicy. 3 osoby na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#676 BASH

Start: 14.08.10 09:00
Koniec: 14.08.10 17:00
Opis: Reguła zagrody 700. 4 osoby na plemię- pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#675 CAT

Start: 13.08.10 22:00
Koniec: 14.08.10 05:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#674 SP

Start: 13.08.10 14:30
Koniec: 13.08.10 19:50
Opis: Wioska startowa 4. Brak łuczników. Monety, szpiegować można tylko jednostki. 2 osoby na plemię. Ochrona początkowa 2 min.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1 po 50 pkt o ile obydwie osoby w top 10 rank. indywidualnego.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#673 Czwartek z no rules.

Start: 12.08.10 09:00
Koniec: 12.08.10 23:00
Opis: 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Szlachcic max zasięg: 15. Max ilość na plemię: 10. Kościół, wioska startowa 0. Nie można opuszczać plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#672 SP

Start: 10.08.10 14:00
Koniec: 11.08.10 21:00
Opis: Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Max zasięg szlachcica 10. Tech: 0/4. Sen: max czas gry 10h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 90 pkt. top 2- 30 pkt.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#671 5 runda ligii SDS

Start: 10.08.10 08:00
Koniec: 10.08.10 13:00
Opis: Limit graczy na plemię: 1. Pełne możliwości szpiegowskie. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#670 SP

Start: 09.08.10 15:00
Koniec: 09.08.10 20:00
Opis: Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)