Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1819] >1821< [1823] ... [1867]

#550 Aicer: "ruletka szlachcica"

Start: 18.05.10 08:00
Koniec: 18.05.10 13:00
Opis: Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 3. Zasięg szlachcica 200 pól. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: gracz top 1= 100 pkt PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#548 houser.

Start: 17.05.10 15:00
Koniec: 17.05.10 20:00
Opis: Wioska typu 3. Ilość osób w plemieniu 10, przesył wsparcia tylko w plemieniu, nie można atakować członków swojego plemienia. Łucznicy i kościół aktywne, technologia 0/4. Zasięg szlachcica 150 pól, szlachcic ze złotem. Szpiegowanie zależne od technologii.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#547 bartekk21- BASH

Start: 17.05.10 08:00
Koniec: 17.05.10 13:00
Opis: Wioska typ 4. Ochrona trwa 10 min. Ilość osób w plemieniu 2, nie można opuszczać plemienia i atakować współplemieńców. Reguła zagrody 200. Technologie 0/10, łucznicy i kościół aktywne. Szpiegowanie zależne od technologii.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#546 Vamelia

Start: 16.05.10 08:00
Koniec: 16.05.10 12:00
Opis: Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt premium dla gracza z 1 miejsca statystyki agresorów.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#545 no rules

Start: 15.05.10 17:16
Koniec: 16.05.10 02:16
Opis: Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 15 Rycerz . Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-4. Ilość osób w plemieniu:15 Brak możliwości opuszczenia plemienia. Kościół
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla zwycięzcy
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#543 CAT

Start: 15.05.10 09:00
Koniec: 15.05.10 13:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4 Wioska typ 4. Plemię- 2 osoby.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt nagrody dla zwycięzcy.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#544 BASH

Start: 14.05.10 22:00
Koniec: 15.05.10 04:00
Opis: Reguła zagrody 600. Limit graczy w plemieniu 3- bez możliwości odejścia lub ataku. Wolny przesył surowców zablokowany.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla zwycięzcy.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#542 Bash

Start: 14.05.10 20:15
Koniec: 14.05.10 21:44
Opis:
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Reguła zagrody 600. Limit graczy w plemieniu 3- bez możliwości odejścia lub ataku. Wolny przesył surowców zablokowany. Brak morale. Droższy szlachcic.
Prędkość
Prędkość jednostek:
Tryb śpiący:
Zastępstwo:
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#540 BASH

Start: 10.05.10 14:50
Koniec: 14.05.10 00:05
Opis: 6 graczy na plemię, brak możliwości promocji na administratora plemienia. Brak łuczników, rycerza, kościoła. Paczki surowców. Reguła zagrody: 1000. Tech. 0-10. Szpiegowanie zależne od ilości i technologii. Noc: 3-6
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Nagroda 400 pkt dla zwycięzcy oraz 30 dla każdego członka zwycięskiego plemienia.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#539 matt8mai

Start: 09.05.10 17:00
Koniec: 10.05.10 02:00
Opis: Wioska rozbudowana [3], maksymalnie 5 graczy w plemieniu, Wysyłanie wsparcie możliwe do członków plemienia . z łucznikiem i rycerzem Szpiegowanie tylko jednostek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Zwycięzca 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)