Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1817] >1819< [1821] ... [1867]

#574 CorpusoCAT

Start: 07.06.10 07:16
Koniec: 07.06.10 12:16
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię, brak możliwości odejścia. Obóz wojskowy, 6 minut ochrony początkowej. Surowce i wsparcie tylko w ramach plemienia. Łucznicy, brak rycerza, szpiegowanie tylko jednostek.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#573 BASH

Start: 06.06.10 12:15
Koniec: 06.06.10 19:15
Opis: 1 osoba w plemieniu, brak przesyłu wsparcia/surowców. Paczki surowców. Wioska startowa 3. Reguła zagrody 300. Tech.: 0-3. Pełne możliwości szpiegowskie
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 50 pkt Top 2- 30 pkt Top 3- 20 pkt
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#571 W końcu mnie BASH'niesz

Start: 05.06.10 23:02
Koniec: 06.06.10 05:03
Opis: Opis: Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody - 50 na jeden poziom. Wioska startowa [4]. Dostępne obozy wojskowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pkt dla top 2
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#570 japko0o ogłasza rundę

Start: 05.06.10 09:06
Koniec: 05.06.10 19:06
Opis: Wioska startowa [4]. Plemię 7 osób, nie można opuszczać plemienia, przesyłać wsparcia i surowców. Bez łuczników i kościoła. Poparcie 25-50. Szlachcic może podróżować najdalej 60 pól. Ochrona 20 minut. Technologia 0/4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 pp dla top 1
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#569 I tak cię w końcu zjadę

Start: 31.05.10 17:00
Koniec: 04.06.10 19:00
Opis: Przesył surowców tylko wewnątrz plemienia. Morale, rycerz i łucznicy aktywni. Technologie 0/1. Tryb śpiący 6 - 12 godzin. Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Limit graczy w plemieniu 12. Zasięg szlachty nieograniczony. Zbijanie poparcia 10 - 25. Zwiadowcy widzą wszystko. Aktywne obozy wojskowe. Start z 26 pkt. Noc od północy do czwartej nad ranem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 400 PP dla zwycięzcy.
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#568 Szmery Bajery

Start: 30.05.10 09:00
Koniec: 30.05.10 21:00
Opis: Jednostki: Łucznicy, bez rycerza. Szlachcic za monety.
Budynki: Bez kościoła
Tryb śpiący i noc: bez trybu śpiącego, bez nocyOchrona początkowa: 45 minut, później atak bez ograniczeń.
Szpiegowanie: Można wyszpiegować jednostki poza wioską
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100PP dla zwycięzcy
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#567 Sroga Paula - CAT

Start: 29.05.10 18:00
Koniec: 29.05.10 23:00
Opis: Max. osób w plemieniu: 2 (nie można zaatakować współplemiennika, przesyłanie surowców tylko wewnętrzne).
Ochrona początkowa: 20 minut,
Rycerz: nie,
Szpiegowanie: tylko jednostki w wiosce,
Łucznicy: tak,
Technologia: 10 poziomów,
Kościół: nie.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#566 Wspomnienia Gabrieli

Start: 29.05.10 08:00
Koniec: 29.05.10 16:00
Opis: Runda w stylu 3.0.
Ochrona początkowa: 20 minut
Szlachta: monety, normalna cena
Nie można wyszpiegować jednostek poza wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 100 PP dla zwycięzcy.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#565 Masakryczny BASH Corpusa

Start: 28.05.10 22:00
Koniec: 29.05.10 03:00
Opis: Reguła zagrody: 10 Kościół, łucznicy, rycerz. Zakaz opuszczania plemienia i atakowania współplemieńców. Wsparcie i surowce tylko w ramach plemienia. Wioska typ 4. Wioski barbarzyńskie się nie rozbudowują.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Gracz top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#564 Bash-atak AgresywnejSzarańczy

Start: 28.05.10 16:01
Koniec: 28.05.10 20:01
Opis: Reguła zagrody 500, Rycerz. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 5.Szlachcic-Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Nagroda: gracz top 2- 70 pkt, top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)