Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1820] >1822< [1824] ... [1879]

#669 SP

Start: 09.08.10 09:00
Koniec: 09.08.10 13:00
Opis: Wioska startowa 4. Wysyłanie surowców niemożliwe. Technologia 0/1 Brak rycerzy i łuczników.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#668 Bash

Start: 08.08.10 11:00
Koniec: 08.08.10 18:00
Opis: Zasięg szlachcica 10. Reguła zagrody 50. Paczki surowców. Sen nieobowiązkowy. Limit graczy na plemię 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#667 SP

Start: 07.08.10 19:00
Koniec: 07.08.10 23:55
Opis: 3 graczy na plemię, szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak rycerza i łuczników. Można wybierać kierunek startu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#666 SP

Start: 07.08.10 09:04
Koniec: 07.08.10 17:04
Opis: Reguła zagrody 300. Brak rycerzy i łuczników. Paczki surowców. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen alternatywny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#665 CAT

Start: 06.08.10 23:17
Koniec: 07.08.10 03:57
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. W czasie rundy wymagana jest co najmniej godzina snu. Nie można szpiegować jednostek poza wioską. Reguła zagrody 1500. Limit graczy na plemię: 10.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#664 szybkie

Start: 06.08.10 09:00
Koniec: 06.08.10 17:00
Opis: Reguła zagrody 300. Brak rycerzy i łuczników. Paczki surowców. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen alternatywny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 2- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#663 wow.xD

Start: 05.08.10 22:59
Koniec: 06.08.10 06:00
Opis: Wioska rozbudowana: 4, morale aktywne, brak kościoła, plemię ograniczone do: 5 Ochrona początkowa: 6 min, Technologia 0-1, nie można atakować członków plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#662 SP

Start: 05.08.10 09:01
Koniec: 05.08.10 20:03
Opis: 3 graczy na plemię. Monety, obóz wojskowy, kościół, rycerz, łucznicy. Fakultatywny tryb snu. Ogranicznik "Fake"- 10%.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#661 CAT

Start: 04.08.10 14:01
Koniec: 04.08.10 17:01
Opis: Liczba graczy w plemieniu: 2. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 0. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#660 BASH

Start: 04.08.10 09:00
Koniec: 04.08.10 12:00
Opis: Limit graczy na plemię 1. Wioska startowa 1. Technologia 0/10 Reguła zagrody 300.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1-60 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)