Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 24.07.10 18:03 |
| Koniec: | 24.07.10 23:07 |
| Opis: | Wioska typu 0. Monety. Limit osób na plemię 3. Technologie 0/10. Zwiad nie widzi jednostek poza wioską. Reguła zagrody 150. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 24.07.10 08:01 |
| Koniec: | 24.07.10 16:05 |
| Opis: | Technologie 0/1, pałac z monetami. Liczba graczy w plemieniu 3, brak możliwości opuszczenia i atakowania plemienia, przesył wsparcia tylko do współplemieńców. Runda z rycerzem i łucznikiem. Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 26 pkt. Sen: max czas gry 2h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 23.07.10 22:03 |
| Koniec: | 24.07.10 03:03 |
| Opis: | runda cluster - szlachtą do 20 pól. Kościół, szlachcic z monetami, 1 lvl jednostek |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 23.07.10 16:00 |
| Koniec: | 23.07.10 20:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wioski. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1600. Limit graczy na plemię: 4. Pełna współpraca możliwa tylko z plemieniem. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 399 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.07.10 10:00 |
| Koniec: | 22.07.10 23:00 |
| Opis: | Technologia 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Limit graczy na plemię: 5. Sen: maks. czas gry: 6; czas snu 2-8. Noc od 2 do 5. Wioska startowa 0. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
| Prędkość | 270 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 19.07.10 21:01 |
| Koniec: | 20.07.10 04:02 |
| Opis: | Czas ochrony trwa 5 minut. Rycerz. Łucznicy . Brak kościoła. Ilość graczy w plemieniu 5.Pomoc tylko członkom plemienia. Pałac 3 poziomy. Zasięg szlachcica 10 pól. Technologia 0/1 Wioska [4] |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 2- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 19.07.10 08:00 |
| Koniec: | 19.07.10 16:00 |
| Opis: | Wioska rozbudowana(0). Pałac -trzy poziomy.Ochrona początkowa 15 min. Pełne możliwości szpiegowskie. Liczba osób w plemieniu:5, nie można opuszczać ani atakować plemienia. Tryb śpiący max 3h, i włącza się po 4h gry. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 18.07.10 11:00 |
| Koniec: | 18.07.10 18:00 |
| Opis: | Bez morale , wioska startowa 3. Ilość osób w plemieniu 5, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.07.10 20:02 |
| Koniec: | 17.07.10 23:56 |
| Opis: | Reguła zagrody 500. Rycerz, łucznicy. Kościół. Wioska startowa 1. Limit plemienia: 3. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.07.10 09:04 |
| Koniec: | 17.07.10 17:09 |
| Opis: | Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4. Sen: max. czas gry 3h. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 340 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .