Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 19.04.10 21:00 |
| Koniec: | 20.04.10 02:00 |
| Opis: | Zasięg szlachcica: 4. Zbijanie poparcia 5-60 Brak możliwości burzenia budynków. Brak możliwości odejścia od plemienia. Limit plemienia: 5 4 minutowa ochrona początkowa. Brak rycerza. Technologia 10 poziomów. Brak możliwości wyszpiegowania wojsk poza wioską. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 19.04.10 08:00 |
| Koniec: | 19.04.10 12:30 |
| Opis: | Ochrona początkowa 5 minut. Rycerz z przedmiotami. Wioska startowa typ 4. Reguła zagrody: 1300. Morale, szpiegowanie tylko jednostek. Szlachcic zbija poparcie w zakresie 25-45. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.04.10 08:45 |
| Koniec: | 17.04.10 20:00 |
| Opis: | Gra odbywa się w nocy, przy świetle księżyca. Atak po ciemku jest mniej skuteczny, obrońcy mają 3-krotną przewagę. Noc zaczyna się 15 minut po starcie świata. Limit graczy w plemieniu: 5. Ochrona początkowa 20 minut. Tanie obozy wojskowe. Technologia: 4 poziomy. Szpiegowanie tylko wojsk. Rozbudowa początkowa: 1. Rycerz z przedmiotami, łucznicy. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz z największą ilością punktów. |
| Prędkość | 200 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 16.04.10 22:00 |
| Koniec: | 17.04.10 03:00 |
| Opis: | Brak możliwości zburzenia budynków. Brak możliwości atakowania członka własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Limit graczy w plemieniu: 3. Ochrona początkowa 20 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. Rycerz z nowymi przedmiotami. Pełne możliwości szpiegowskie. Poparcie spada w zakresie 5-60 Bardzo tanie monety. Bardzo drogi obóz wojskowy. Brak możliwości wytworzenia taniego szlachcica. |
| Limit graczy: | 50 |
| Warunki zwycięstwa: | Wygrywa plemię z najwyższym wynikiem. Dla każdego członka zwycięskiego plemienia przewidziana nagroda w postaci 30 punktów premium. |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 15.04.10 13:00 |
| Koniec: | 16.04.10 01:00 |
| Opis: | Reguła zagrody: 1000. Droższe monety, mniej monet potrzebnych do wybudowania obozu. Poparcie spada w zakresie 10-44 Rozbudowa początkowa- 4. 4 poziomowa technologia. Limit plemienia 3. !!!Brak możliwości opuszczenia plemienia, ataku członka plemienia czy też wysłania wsparcia poza plemię!!! Brak rycerza. Ochrona początkowa 15 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 180 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 14.04.10 18:00 |
| Koniec: | 14.04.10 23:59 |
| Opis: | Tryb śpiący: Nie Zastępstwo: Nie Morale: Tak Kolejka budowy: Tak Zasięg szlachcica 5 pól Paczki surowców. Poparcie może być zbite od 11 do 48 2 min. ochrony początkowej Ilość osób na plemię: 1 Blokada wysyłania wsparcia poza własne plemię |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz z największą ilością punktów. |
| Prędkość | 250 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 14.04.10 14:10 |
| Koniec: | 14.04.10 17:00 |
| Opis: | Brak możliwości burzenia budynków. Rycerz bez przedmiotów. Technologia 0/1. Do wyszpiegowania tylko jednostki. Wioska startowa typ 4. Limit graczy w plemieniu: 2. Ochrona początkowa 2 minuty. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 13.04.10 19:00 |
| Koniec: | 13.04.10 23:00 |
| Opis: | Runda typu CAT! Szlachta nie podbija wiosek. Prędkość 350, prędkość jednostek 0,3. Morale w zależności od punktów. Surowce mogą być przesyłane w ramach plemienia. 10 minut ochrony początkowej. Rycerz z nowymi przedmiotami, dostępni łucznicy, można wyszpiegować zarówno wojsko jak i surowce. Wioski podstawowe. 30 osób na plemię. Wsparcie tylko w ramach plemienia. 4 poziomy technologii. Wioski rozbudowane: typ 1 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 09.04.10 20:00 |
| Koniec: | 11.04.10 01:30 |
| Opis: | Runda weekendowa, zaczyna się w piątek wieczór kończy w niedzielę w nocy. Charakterystyczną rzeczą tej rundy jest cena szlachcica. Każdy jest na wagę złota i to dosłownie. Nie ma możliwości odzyskania tanio szlachcica po stracie. Nie ma możliwości burzenia budynków. Ilość osób w plemieniu 5. Koszta obozu 50. Szybkość 300, szybkość jednostek 0.4, rycerz bez przedmiotów, brak łuczników, brak kościoła, technologia 0/1, Wyszpiegować można tylko jednostki. Powodzenia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz posiadający największą ilość punktów. |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 07.04.10 13:00 |
| Koniec: | 09.04.10 13:40 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Brak morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 2 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe wojska. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 280 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .