Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 06.04.10 11:00 |
| Koniec: | 06.04.10 19:00 |
| Opis: | Runda świąteczna z nagrodami . Runda wymaga posiadania punktów premium.Ochrona trwa 25 minut. Limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojska poza wioską. Dostępny kościół, brak rycerza. Aktywne obozy wojskowe. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców, możliwa tylko do członków własnego plemienia. Informacje o nagrodach na forum głównym gry. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.04.10 14:00 |
| Koniec: | 05.04.10 18:00 |
| Opis: | Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody. Wioska startowa [4] Dostępne obozy wojskowe. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 05.04.10 08:00 |
| Koniec: | 05.04.10 13:00 |
| Opis: | Brak ochrony, liczba graczy w plemieniu ograniczona do 10 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Brak kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.04.10 22:00 |
| Koniec: | 04.04.10 04:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Rycerz posiada nowe przedmioty. Aktywny kościół oraz reguła zagrody. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.04.10 13:30 |
| Koniec: | 03.04.10 17:00 |
| Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 03.04.10 08:00 |
| Koniec: | 03.04.10 13:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 10 minut.Wioska startowa rozbudowana [4]. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Technologia wymagana tylko do produkcji jednostki, nie wpływa na jej zdolności bojowe. Brak rycerza. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Dla najlepszego gracza nagroda w postaci 5pp |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 02.04.10 22:00 |
| Koniec: | 03.04.10 03:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 1 osoby, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Wioska startowa rozbudowana [4]. Technologia w systemie 0-3, świat bez rycerza. Szlachta idzie najdalej 100 pól. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 01.04.10 11:00 |
| Koniec: | 02.04.10 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 45 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Aktywne obozy wojskowe. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 3 osoby. Dla najlepszego plemienia po 3pp. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 31.03.10 23:00 |
| Koniec: | 01.04.10 05:00 |
| Opis: | Brak ochrony. Morale nieaktywne. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak kościoła. 10 poziomowy system technologi. Liczba graczy w plemieniu wynosi 5 osób. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 31.03.10 13:15 |
| Koniec: | 31.03.10 20:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Aktywne obozy wojskowe. Rozbudowana wioska startowa[4]. Limit graczy w jednym plemieniu 4 osoby. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Limit zagrody |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .