Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1823] >1825< [1827] ... [1879]

#633 AgresywnaSzarańcza

Start: 16.07.10 14:30
Koniec: 16.07.10 19:05
Opis: Reguła zagrody 400. Technologie 0/1. wioska startowa 4. Ilość osób w plemieniu 5.Szlachcic z monetami ,wędruje maks 80 pól. Ochrona trwa 25 minut.Zbijanie poparcia 25-40.Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2k.Rycerz ,łucznicy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#632 SP

Start: 15.07.10 09:00
Koniec: 15.07.10 23:00
Opis: Plemię max. 5 osób. Sen: max czas gry 3h. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, rycerz, łucznik.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#631 Ich vermisse die Liebe

Start: 13.07.10 14:00
Koniec: 14.07.10 21:00
Opis: Wioska rozbudowana [0]. Ochrona 50 min. 3 osoby na plemię. Brak możliwości wysyłania wsparcia .Rycerz dostępny razem z łucznikami . Brak możliwości burzenia budynków.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 200 pkt.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#630 Dark*Devill

Start: 13.07.10 08:00
Koniec: 13.07.10 13:00
Opis: Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 10. Zasięg szlachcica 10 pól. Szlachta zbija od 20 do 49 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#629 Bash-ka Style

Start: 12.07.10 15:00
Koniec: 12.07.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 25 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywna reguła zagrody 10. Wioska startowa [4].
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 30 pkt za top 1.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#628 CoSeBedeJakSeMoge

Start: 12.07.10 09:00
Koniec: 12.07.10 13:00
Opis: Pełne możliwości wspierania tylko w plemieniu. Limit graczy w plemieniu:3.Brak możliwości opuszczania plemienia. Ochrona początkowa 10 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. .
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Po 30 punktów dla każdego z graczy plemienia z najwyższą liczbą punktów, mającego wszystkich swoich członków w top 10.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#627 Dark*Devill

Start: 11.07.10 11:00
Koniec: 11.07.10 18:00
Opis: Techn 0/1. Plemię max 10 osoby. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 40-60. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są niemożliwe. paczki surowców. Wioska Startowa [4].
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#626 CAT

Start: 10.07.10 19:00
Koniec: 10.07.10 23:55
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 3 osoby w plemieniu. Reguła zagrody 100. Tech 0\10 Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#625 Kir@

Start: 10.07.10 09:00
Koniec: 10.07.10 17:00
Opis: - Szlachta monety, max 20 pól, zbijanie poparcia od 25 do 40 - brak rycerza, łuczników i kościoła. - Max. ilość osób w plemieniu 2 (brak możliwości opuszczenia,, brak możliwości ataków na współplemieńca) - rozbudowa wioski 26 pkt. - brak. możliwości przesyłania surowców oraz wojska spoza plemienia. - technologia uproszczona - Prędkość jednostki 0.5
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#624 2 runda Wakacyjnej Ligi SDS

Start: 09.07.10 23:17
Koniec: 10.07.10 03:57
Opis: Ochrona początkowa 15 min. 1 osoba na plemię, brak możliwości współpracy. Tryb snu- max czas aktywności 4h. Kościół. Brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Ranking SDS ustalany w oparciu o pozycję z rankingu punktowego.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)