Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 08.06.09 16:00 | 
| Koniec: | 12.06.09 13:00 | 
| Opis: | Ochrona trwa 4 godziny. Limit graczy w plemieniu wynosi 3 osoby,brak możliwości opuszczenia plemienia.Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia to samo handel. Brak rycerza i koscioła. | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 50 | 
| Prędkość jednostek: | 0.9 | 
| Tryb śpiący: | Tak | 
| Zastępstwo: | Tak | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 07.06.09 09:00 | 
| Koniec: | 07.06.09 15:00 | 
| Opis: | Wersja 5.0 z kościołem i rycerzem. Ochrona trwa 30 minut | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 | 
| Prędkość jednostek: | 0.3 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 06.06.09 22:00 | 
| Koniec: | 07.06.09 03:00 | 
| Opis: | Brak morale,szlachcic porusza się najdalej o 10 pól. Wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia.Brak możliwości opuszczenia plemienia.Ataki na własne plemię traktowane jest jak odwiedziny. Ochrona trwa 30 minut.Brak rycerza i kościoła. | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 | 
| Prędkość jednostek: | 0.4 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Nie | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 06.06.09 09:00 | 
| Koniec: | 06.06.09 15:00 | 
| Opis: | Ochrona trwa godzinę. Brak rycerza i kościoła.Szlachcic idzie najdalej 10 pól. | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 | 
| Prędkość jednostek: | 0.5 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 02.06.09 13:55 | 
| Koniec: | 05.06.09 13:55 | 
| Opis: | Ochrona trwa 2 godziny.Ilość osób w plemieniu 15 | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 100 | 
| Prędkość jednostek: | 0.8 | 
| Tryb śpiący: | Tak | 
| Zastępstwo: | Tak | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 01.06.09 10:00 | 
| Koniec: | 01.06.09 17:00 | 
| Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Ilość osób w plemieniu 3 osoby. Nie można opuścić plemienia,wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia.Wyjątkowo w tej rundzie jest 200 darmowych miejsc.Dla najlepszego plemienia nagroda [osoby łamiące regulamin jej nie dostaną] | 
| Limit graczy: | 200 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 | 
| Prędkość jednostek: | 0.6 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 31.05.09 12:06 | 
| Koniec: | 31.05.09 18:06 | 
| Opis: | Styl gry światy 3-9.Ochrona trwa 15 minut, brak możliwości opuszczenia plemienia.Ilość osób w plemieniu 5 osób.Wsparcie i wysyłka surowców możliwa tylko dla członków własnego plemienia. | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 | 
| Prędkość jednostek: | 0.4 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 30.05.09 23:00 | 
| Koniec: | 31.05.09 05:15 | 
| Opis: | brak nowych przedmiotów.Ochrona trwa 20 minut , ilość osób w plemieniu 10 | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 | 
| Prędkość jednostek: | 0.5 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Tak | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 30.05.09 09:00 | 
| Koniec: | 30.05.09 14:00 | 
| Opis: | Runda na wzór angielskiej rundy CLUSTER. Ilość osób w plemieniu 5,ochrona trwa 15 minut.Brak kościoła i rycerza | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 | 
| Prędkość jednostek: | 0.7 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Nie | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
| Start: | 29.05.09 23:00 | 
| Koniec: | 30.05.09 03:00 | 
| Opis: | Brak kościoła, brak rycerza i przedmiotów. Ochrona trwa 15 minut limit graczy w plemieniu 3. Runda na styl rund CAT | 
| Limit graczy: | 100 | 
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 | 
| Prędkość jednostek: | 0.8 | 
| Tryb śpiący: | Nie | 
| Zastępstwo: | Nie | 
| Morale: | Nie | 
| Rankingi |  » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona)  |  
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .