Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#19230 Szybkie classic
| Start: | 05.12. 20:00 |
| Koniec: | 05.12. 23:00 |
| Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: ProstaFake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich: NieWioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: TakSzlachta: Monety |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 50ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.85 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
#19231 Szybkie classic
| Start: | 06.12. 08:00 |
| Koniec: | 06.12. 12:00 |
| Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, jedenKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: ProstaFake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 40Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: NiePodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakWioski barbarzyńskie rozwijają się do 15000 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: TakSzlachta: Monety |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 50ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
| Prędkość | 320 |
| Prędkość jednostek: | 0.9 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
#19232 Szybkie EXTREME
| Start: | 06.12. 14:00 |
| Koniec: | 06.12. 15:30 |
| Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: Poziom 10 Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: ProstaFake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich: TakWioski barbarzyńskie rozwijają się do 5000 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: TakSzlachta: Monety |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.95 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
#19233 Szybkie classic
| Start: | 06.12. 18:00 |
| Koniec: | 06.12. 21:00 |
| Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: ProstaFake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich: NieWioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: TakSzlachta: Monety |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 50ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
| Prędkość | 380 |
| Prędkość jednostek: | 0.85 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |