Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 28.07.09 12:00 |
| Koniec: | 28.07.09 18:00 |
| Opis: | Styl świata classic ochrona trwa 15 minut. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.07.09 09:00 |
| Koniec: | 26.07.09 01:40 |
| Opis: | Runda specjalna z okazji 1000 dni Plemiona.pl. Za pierwsze 3 miejsca (zgodnie z "warunkami zwycięstwa") przewidziane są nagrody rzeczowe. Więcej informacji w ogłoszeniu na forum. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Zwycięzcą zostaje osoba, która na koniec rundy będzie posiadała najwięcej wiosek mających dokładnie 1000pkt. |
| Prędkość | 250 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 24.07.09 09:00 |
| Koniec: | 24.07.09 15:00 |
| Opis: | Runda typu CAT. Szlachta nie podbija wiosek, brak ochrony |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 21.07.09 20:00 |
| Koniec: | 24.07.09 03:20 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut.Wysyłka surowców zablokowana. Ilość graczy w plemieniu 8 osób.Brak nowych przedmiotów dla rycerza oraz kościoła.Szlachta idzie najdalej 15 pól.Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie możliwe tylko do członków własnego plemienia. Rundę wygrywa plemię które osiągnie 3 mln punktów i utrzyma wynik przez 12 godzin. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 250 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.07.09 13:00 |
| Koniec: | 21.07.09 13:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Limit graczy w plemieniu 5 nie da sie go opuścić. Jeśli plemię osiągnie 1 mln punktów i utrzyma wynik przez 12h wygrywa rundę i zgarnia nagrodę. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 19.07.09 23:00 |
| Koniec: | 20.07.09 04:00 |
| Opis: | Aktywny tryb zastępstwa. Brak morale ochrona trwa 5 minut. Wioski graczy na starcie są bardziej rozbudowane niż zwykle. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.7 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 18.07.09 11:00 |
| Koniec: | 19.07.09 18:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Ilosc osób w plemieniu 5. brak możliwości opuszczenia plemienia wsparcie i wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Szlachta idzie najdalej 20 pól.Aktywny sen i zastępstwo |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.07.09 15:00 |
| Koniec: | 17.07.09 20:00 |
| Opis: | Runda typu CAT ochrona trwa 30 minut.Brak rycerza i kościoła. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 17.07.09 09:00 |
| Koniec: | 17.07.09 13:00 |
| Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Brak łuczników,rycerza oraz kościoła,Technologie jak na świecie 1. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 350 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 15.07.09 11:00 |
| Koniec: | 16.07.09 22:00 |
| Opis: | Styl świata podobny do classica. Ochrona trwa 1 godzinę. Sen i zastępstwo aktywne. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | |
| Prędkość | 300 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .